This website works best with JavaScript enabled

 

 

eps_testing_bench.jpg

Обслужваме клиенти от цялата страна

Полезна информация

Полезна информация

Това е една тема, в която всички си мислим, че сме много вещи и е толкова банална в настъпващите летни месеци. В същност са създадени „народни митове“, които са твърде грешни и човек може да се осакати, заради собствената си глупост или пък незнание!

Съдържание
I. Къде най-често можем да намерим изпускане на налягане (boost leak)? 3
1. Гумен тройник на дросел клапа (# 078133356T) 3
2. Байпас клапани и маркучите към тях 3
3. Контрол на налягането на турбините (сиви силиконови маркучи) 3
II. Как да се спасим от течовете на масло и неприятната миризма на пушещо горяло масло от изпускателните колектори?

Собственик сте на автомобил с въздушно окачване, но той променя нивото си твърде бавно и/или 40A бушон гори често и/или компресорът се чува като измъчено виещ вълк ;)... Понякога проблемът се крие в дехидратора. Частта от компресора, която отговаря за извличане на влагата от компресирания въздух. Този процес се извършва с помощта на гранули, които поемат влагата и не й позволяват тя да се настани във възглавниците, въздушните линии, клапанното тяло и резервоарите. Влагата би причинала въжда и тотална повреда на клапанното тяло, висока опастност от ефектно спукване на възглавницата, заради доста по-високото пиково налягане на въздух и вода/влага и не на последно място ослабване на здравината на резервоара за въздух (въпреки че той е алуминиев).

Маслото в автоматичната скоростна кутия, рекламирано от много производители на автомобили като "LIFETIME" - доживотна употреба, НЕ бива да бъде смятано за такова!
Препоръчва се смяна на 8г или 80-100хил км.

Прилагаме копие на едно от многото ОФИЦИАЛНИ писма на ZF до всички дистрибутори!Основни теми в него:

BMW Е60 530D - истинска история от живота:
Делничен ден, рано сутрин, тръгвате за работа. Минавате около 3км и Ви светва червена лампа за акумулатор...започва да стяга воланът (няма хидравлика). След около 8мин чакане на колега, автомобилът изгасва. При опит за палене завърта 2-3 пъти и край - няма никой.

На пазара съществуват стотици марки за антифриз, но това което е важно за тях е стандартът/спецификацията, която покриват. Най-често използваните спецификации са, тези които започват с буквата „G“, а именно:

Странно но факт е липсата на автоматични фарове по подразбиране дори във върховата версията Turbo от моделите 955, 957 до 2010г.
За целта в зависимост от оборудването са необходими ключ за светлини от VW Touareg с нарисуван тунел на 12ч или такъв от Cayenne с AUTO, също на 12ч. Допълнително ще се нуждаете и от сензор за

Поради честите нападки от клиенти и колеги, бихме желали да изложим малко факти относно машинната смяна на масло в автоматична скоростна кутия (АСК) без значение от нейния принцип на работа.

"...смяната на маслото в АСК с машина, чупи кутията, заради свръхналягане..." ТОТАЛНИ ГЛУПОСТИ!

Много интересен начин да оплюеш световно призната технология от ZF, MAHLE, BOSCH и др., които произвеждат половината части и технологии по всички коли в целия свят.

P0016 е код на грешка, означаваща липса на синхронизация между разпределителния вал на дясната глава и коляновия.
Чрез диагностика можем да видим какво е отклонението на всеки един всмукателен вал спрямо коляновия. Стойност която показва как моторният блок вижда нещата. Тук може да бъде направена преценка,

Телефони 

Станислав Цончев
Call +359 887260560
Управител

Петя Димитрова
Call +359 88 787 1330 Мениджър клиенти

 

Facebook  

Обслужваме клиенти от цялата страна

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440